24 Ιουλ 2021

Summer update

Μια μέρα πριν από την έναρξη του 2ου (και μεγαλύτερου / σπουδαιότερου) μέρους των καλοκαιρινών διακοπών... Προηγήθηκε μια βδομάδα στο South Devon, με τα 4/5 της οικογένειας παρόντα, στο τέλος Ιουνίου. Ωραία ήταν, ξεκουραστήκαμε, αλλάξαμε παραστάσεις, τα είπαμε λίγο χαλαρά, είδαμε και ένα κομμάτι (ακόμα) της νότιας Αγγλίας. Αλλά μπάνια δεν κάναμε... Αυτά τα κρατήσαμε για αυτό το 2ο μέρος... 

Τρεις βδομάδες προγραμματισμένες στα ελληνικά νησιά... το πλάνο λέει Σίφνος, Μήλος και Κρήτη. Αν όλα πάνε όπως τα σχεδιάζουμε, θα μαυρίσουμε και θα γεμίσουμε άμμο και θαλασσινό αλάτι! Για να δούμε!

Στα ποδηλατικά δρώμενα: 

Το GBI Toscana επιβεβαιώθηκε πως θα πραγματοποιηθεί. Αυτό σημαίνει ότι συμπληρώθηκε ο αναγκαίος ελάχιστος αριθμός συμμετεχόντων. Μένει βέβαια να δούμε τι θα γίνει με το θέμα του Covid... Αλλά εγώ τα εισιτήριά μου τα έκλεισα... Είμαι αισιόδοξος, εκ φύσεως! Το καλύτερο όμως είναι πως η γνώση και μόνο ότι έχω ένα σχετικά δύσκολο event να πλησιάζει, περιμένω πως θα ξαναβρώ την όρεξη (λέγε με motivation) για προπόνηση...   

Βασικοί στόχοι για τις επόμενες εβδομάδες (των διακοπών) είναι:

  • Αερόβια προπόνηση - τρέξιμο και κολύμβηση
  • Απώλεια βάρους (λίπους)
  • Ενδυνάμωση κορμού
  • (Υποχρεωτική) αποχή από το ποδήλατο
Θα ξανακάνω ποδήλατο με την επιστροφή μου από τις διακοπές... Και τότε θα πρέπει να:
  • Έχω συστηματικό πρόγραμμα με τουλάχιστον 3 (καλύτερα 4) ποδηλατικές προπονήσεις τη βδομάδα και τουλάχιστον μία (καλύτερα 2) προπονήσεις δύναμης / κορμού. 
Ένας επιπλέον (φιλόδοξος ομολογουμένως) στόχος που έχω για το Σεπτέμβρη, είναι να ξεκίνησω επιτέλους να χρησιμοποιώ την πισίνα του γυμναστηρίου μου! Για να δούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...