2 Ιουν 2022

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίνηση και τερματισμό σε πολυτελές ξενοδοχείο! Ιδανικό! Και μιλάμε για Lanzarote, θερμοκρασίες γύρω στους 20-25 βαθμούς, όποτε και να πας! Άσφαλτος ιδανική, ανηφόρες δύσκολες αλλά όμορφες. 

Δε χρειάστηκε να το σκεφτώ πολύ... Γράφτηκα! Κανόνισα και όλα τα σχετικά του ταξιδιού και το περίμενα με ανυπομονησία. Αλλά δεν ήταν γραφτό! Στα τέλη Δεκεμβρίου, και ενώ ήμουν με τη σύντροφο στο Λονδίνο, είχα ένα ανόητο, αλλά πολύ επώδυνο ατύχημα: γλίστρησα σε λάσπες μέσα σε ένα πάρκο στο Richmond, προσγειώθηκα κάπως άτσαλα και παγίδευσα το δεξί μου χέρι ανάμεσα στο σώμα μου και στο έδαφος. Βαριά εξάρθρωση του δεξιού αγκώνα ήταν το αποτέλεσμα... Επείγοντα, αναισθησία για την ανάταξη, ακινητοποίηση για 8 μέρες (μεγάλη ταλαιπωρία και πόνος τις πρώτες μέρες) και βέβαια, η ανάρρωση αργή και επώδυνη. Αδύνατο να κάνω ποδήλατο σε εξωτερικό χώρο τις πρώτες εβδομάδες, οπότε αναγκαστικά ακύρωσα και τη συμμετοχή μου στο συγκεκριμένο GBI. Ευτυχώς, η καλή μου σχέση με τη διοργάνωση με γλίτωσε τουλάχιστον από το κόστος: μου δόθηκε πλήρες (σχεδόν) voucher για επόμενη διοργάνωση, παρόλο που σύμφωνα με το "γράμμα του νόμου", μια και η ακύρωση ήταν λιγότερο από 30 μέρες από το event, δεν είχα θεωρητικά τέτοιο δικαίωμα. 

"Gutted" όπως θα έλεγαν και οι αγγλοσάξωνες, αλλά τι να κάνεις... κι αυτά μέσα στη ζωή είναι... ελπίζω σε μια επόμενη ευκαιρία... 

Την ώρα που γράφω αυτές τις γραμμές έχουν περάσει σχεδόν έξι μήνες από το ατύχημα... Παρόλο που έχω πλέον πλήρη κινητικότητα και σχεδόν πλήρη δύναμη, υπάρχουν ακόμα συγκεκριμένες κινήσεις που μου θυμίζουν το ατύχημα και κινήσεις που προκαλούν στιγμιαία ενόχληση ή παράξενους ήχους από την κλείδωση! Η φυσιοθεραπευτής λέει πώς κάποια από αυτά μπορεί και να μη φύγουν ποτέ! Λέει επίσης πως η πλήρης επαναφορά από τέτοιου είδους (βαρύ) τραυματισμό είναι λογικό να πάρει 9-12 μήνες! 

Ευτυχώς, ποδήλατο ξανα-ξεκίνησα σύντομα (μέσα στον Ιανουάριο) και πλέον είμαι σε αρκετή καλή κατάσταση ώστε να μπορώ να αισθάνομαι έτοιμος για το GBI Europe που ξεκινάει σε λίγες μέρες! Ναι, καλά το μαντέψατε: το εξαργύρωσα εκείνο το voucher, γράφτηκα για το "μεγάλο", ετήσιο, ευρωπαϊκό ταξίδι του GBI... Ξεκινάμε στις 12 Ιουνίου, για 7 μέρες και μπόλικα χιλιόμετρα, σε Δανία, Σουηδία, Πολωνία και Γερμανία... Περισσότερα όμως επ' αυτού, σε επόμενο post! 

Μέχρι τότε, να προσέχω, γιατί - ως γνωστόν - ο γέρος ή από πέσιμο ή ... :-) 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...