Η αλλαγή μπαταρίας, το reset και το rescan δεν έκαναν τίποτα. Η δοκιμή ενός άλλου σένσορα (δανεικού από τον Παναγιώτη Κοκκαλιάρη) απέδειξε ότι το πρόβλημα ήταν πράγματι στο sensor και όχι κάπου αλλού. Η συνέχεια, περιληπτικά:
- Επικοινωνία με το handtec.co.uk: Προτείνουμε να επικοινωνήσετε απ' ευθείας με τον προμηθευτή.
- Επικοινωνία με το Σκορδίλη: Ναι μπορούμε να το στείλουμε στη Garmin για αντικατάσταση, αλλά περιμένουμε να μαζευτούν πολλά μαζί (sic) και έτσι δεν μπορούμε να σας υποσχεθούμε πότε θα έχετε καινούριο.
- Δεύτερη επικοινωνία με το handtec.co.uk: Συμπληρώστε τη φόρμα, στείλτε τη και θα σας τη στείλουμε πίσω με την έγκριση. Μετά θα μπορείτε να στείλετε το χαλασμένο sensor. Συμπληρώνω τη φόρμα, αναφέροντας ότι ζητώ αντικατάσταση στα πλαίσια εγγύησης (14 μήνες από την αγορά και ο Σκορδίλης μου έχει πει ότι έχω εγγύηση 2 χρόνια). Η φόρμα επιστρέφει με έγκριση, αλλά σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την handtec (για διευκρινήσεις) μου λένε ότι έχει γίνει λάθος (ζητούν συγγνώμη γι' αυτό), η εγγύηση είναι 12 μήνες μόνο και δεν μπορούν να με καλύψουν χωρίς κόστος!
- Τηλεφωνική επικοινωνία με την Garmin UK. Μόλις τους λέω ότι έχει χαλάσει ο sensor, χωρίς να πω τίποτα παραπάνω (ούτε από πού τον αγόρασα, ούτε πότε), μου ζητάνε το σειριακό αριθμό και μετά την επαλήθευση (που προφανώς κάνουν), μου ζητάνε διεύθυνση στην οποία θα ήθελα να μου στείλουν καινούριο! (ούτε λόγος για κόστος!)
Πραγματικά, 4 μέρες μετά, παρέλαβα τον καινούριο sensor! Φυσικά, στο μέλλον, θα αγοράζω μόνο Garmin!
άντε και φάγαμε το κόσμο να δούμε τι είχε πάθει!!!τέλος καλό όλα καλά!άκρη τελικά βγάζεις μόνο άμα απευθυνθείς κατ ευθείαν στην εταιρία.....και φαίνονται τελικά οι σοβαρές και σωστές εταιρίες!σου βρήκα κι ένα μαγνητάκι που θα κάνει δουλειά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μαγνητάκι να θυμηθούμε (γιατί τώρα έχω αυτό της Garmin και μου φαίνεται "κουμούτσα" μπροστά στο μαγνητάκι της Ultegra!)
ΑπάντησηΔιαγραφή