Προβληματίστηκα και άρχισα να ψάχνω πιθανές αιτίες...
- Κακές σαμπρέλες; Απίθανο, χρησιμοποιώ αυτές που χρησιμοποιούσα ανέκαθεν, αλλά έτυχε να χρησιμοποιήσω και μια διαφορετική...
- Κάτι που έχει παγιδευτεί στο λάστιχο; Το έψαξα διεξοδικά. Δεν βρέθηκε τίποτα.
- Κάποια από τις ακτίνες; Ανάγκη για φακαρόλα; Έχω τροχούς που είναι και για tubeless ελαστικά. Παρόλα αυτά τους έλεγξα διεξοδικά και αυτούς.
Από τον Απρίλιο του 2011, έχει μεσολαβήσει ένα GBI, ένα brevet και πολλά προπονητικά χιλιόμετρα. Μια αναζήτηση στα προπονητικά αρχεία του Garmin Connect και του Sport Tracks αποκάλυψε την αλήθεια! Κάνω πολύ περισσότερα χιλιόμετρα απ' όσα νόμιζα... Νόμιζα ότι κάνω κάπου 3,000 χλμ. το χρόνο. Αλλά αυτό φαίνεται ότι ήταν ακριβές μόνο για τον 1ο χρόνο ενασχόλησής μου με το άθλημα!
Τις τελευταίες 365 μέρες έχω κάνει 5,100 χλμ., ενώ από τον Απρίλιο και μετά (δηλ. με τα τωρινά μου λάστιχα) έχω κάνει 3,200 χλμ.! Λαμβάνοντας υπόψη το βάρος μου και τα εδάφη που κινούμαι, είναι - νομίζω - απόλυτα λογικό να έχουν συμπληρώσει την ωφέλιμη περίοδο τα λάστιχά μου και να πρέπει να αλλαχτούν άμεσα!
Ένα ζευγάρι Continental Grand Prix 4000S είναι καθ' οδόν (ευχαριστώ το φίλο Περικλή Π.) και θα τοποθετηθούν με την πρώτη ευκαιρία!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου