4 Απρ 2015

Promises and plans

Τελικά, δεν πρέπει να δίνω πολλές υποσχέσεις, σχετικές με αυτό το blog... Η δουλειά και οι υποχρεώσεις δε με αφήνουν να τις τηρώ! Μετά από άλλη μια μεγάλη απουσία λοιπόν, κάνω άλλη μια προσπάθεια να επιστρέψω.

Στο μεταξύ, έχω κάνει μια σχετική καλή προπονητική πορεία, έχοντας χάσει αρκετές προπονήσεις, αλλά και έχοντας κάνει αρκετές, δυνατές, τόσο στο δρόμο όσο και στο εργόμετρο. Έχω προσπαθήσει να κρατηθώ μακριά από το λιπαρό και ανθυγειινό φαγητό (όχι πάντα με επιτυχία) και έχω κάνει μια μικρή ανβάθμιση στο ποδήλατό μου!

Αναβάθμιση ποδηλάτου - Carbon τιμόνι

Ξεκινάω από το τελευταίο: από τις αρχές Μαρτίου, άλλαξα τιμόνι: ένα carbon τιμόνι της FSA, το K-wing πήρε τη θέση του αλουμινένιου Ritchey που με συντρόφευε από την αρχή. Πρέπει να παραδεχτώ ότι η αλλαγή ήταν εμφανής και σημαντική:

  • Η αποθέωση της άνεσης:
    • Επίπεδη επιφάνεια για να ακουμπάς τα χέρια σου, πραγματικά εργονομική και πραγματικά ξεκούραστη
    • Απίστευτη απορροφητικότητα κραδασμών, σε σημείο που νομίζεις ότι έβαλες αμορτισέρ στο μπροστινό πηρούνι!
    • Ξεκούραστο πιάσιμο από τα drops, χωρίς να σπάω τους καρπούς, με άμεση πρόσαβση στις μανέτες (δε συνέβαιναν πριν αυτά!) και με τη δυνατότητα να μένω πολλή ώρα, χωρίς πρόβλημα, στα drops.
  • Μια αίσθηση αμεσότητας και ακρίβειας στην κατευθυντικότητα
Ίσως πρέπει να ανεβάσω λίγο πιο ψηλά τις μανέτες, αλλά προς το παρόν δεν έχω πειράξει τίποτα.

Ο πρώτος αγώνας

Το Criterium Γιώργος Τρανόπουλος, διοργάνωση της ΑΕΚ στη Νέα Φιλαδέλφεια, ήταν ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Χωρίς κανένα άγχος και χωρίς καμιά φιλοδοξία, μόνο και μόνο για τη διασκέδαση, και για την "εμπειρία" να τρέξω για πρώτη φορά, στην ίδια διοργάνωση με το γιο μου!
Έτρεξε εκείνος στις 12:00 και στις 13:00 πήρα εκκίνηση εγώ. Πριν είχα κάνει το κατάλληλο ζέσταμα, στο εργόμετρο, στη φιλόξεβη τέντα της ΑΕΚ. Ήταν 16 γύροι του 1.5 χιλιομέτρου. Έκανα 8 γύρους (μέχρι να με πιάσει το πρώτο group) με μέση ισχύ 270 - 280 W. Ίσως θα μπορούσα και 10 - 20 W παραπάνω αν ήμουν καλύτερα προπονημένος. 

Ο επόμενος αγώνας

Γράφω αυτές τις γράμμες, λίγο πριν πάω για ύπνο, νωρίς, να είμαι ξεκούραστος για τον αυριανό αγώνα, το δεύτερο για φέτος: αντοχή, Νεμέα (Αηδόνια), της ΠΕΠΑ. 85 χλμ. με μια καλή ανηφόρα που πέρσι με τσάκισε και με έκανε να αδειάσω και να ταλαιπωρηθώ για τον υπόλοιπο αγώνα. Ελπιζω φέτος να πάνε καλύτερα τα πράγματα...

Είμαι πάντως ξεκούραστος, έχω φάει καλά και σωστά και έχω κάνει ένα βασικό σχεδιασμό / προγραμματισμό... Πάλι χωρίς άγχος, αλλά με στόχο να πάω σημαντικά πιο γρήγορα από πέρσι! Για να δούμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...