Μετά από το νερό που "μάζεψε" το Tarmac στο brevet της Λάρισας είπα να του κάνω μια συντήρηση... Άλλωστε για κάποιο διάστημα (κατά τη διάρκεια του brevet) ακουγόταν αρκετά το εργαλείο! (Είχα μαζέψει μπόλικη λάσπη!)
Γενικό καθάρισμα λοιπόν και επί τη ευκαιρία αλλαγή συρματόσχοινων. Άλλαξα τόσο τα συρματόσχοινα των φρένων όσο και αυτά των χειριστηρίων αλλαγής ταχυτήτων. Η αίσθηση στις μανέτες των φρένων άλλαξε δραστικά. Είναι πολύ πιο ομαλή η λειτουργία τους, πολύ πιο μαλακή η αίσθησή τους. Λαμβάνοντας υπόψη και την υγρασία που βρήκα πάνω στα παλιά συρματόσχοινα, μάλλον ήταν απαραίτητη η αλλαγή. Αντίστοιχα "μαλάκωσε" και η αλλαγή ταχυτήτων. Μαζί με το καθάρισμα και λάδωμα της μετάδοσης, το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό. Φάνηκε σήμερα στην προπόνηση.
Επόμενη ενέργεια πρέπει μάλλον να είναι η αντικατάσταση της αλυσίδας (έχει 4,000 km).
Συνολικά, το Tarmac είναι σε άριστη κατάσταση και συνεχίζει να μου χαρίζει πολλά χιλιόμετρα ευχαρίστησης!
Καταγράφοντας ποδηλατικές εμπειρίες.Ένα προσωπικό αρχείο που μπορεί να φανεί χρήσιμο και σε άλλους...
11 Σεπ 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI
Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...
-
Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ένα σημαδάκι στο σκελετό του Tarmac. Δεν είναι το πρώτο (έχει μαζέψει αρκετά σημαδάκια στα 2+ χρόνια ζωής του), α...
-
Όταν ξεκινάς με την προοπτική να κάνεις δυο μεροκάματα, συνεχόμενα , πάνω στο ποδήλατο, ίσως είναι η ώρα να αρχίσεις να ανησυχείς... γι...
-
Πριν Δεν είναι η διαδρομή… Η διαδρομή είναι όμορφη μεν, αλλά γνωστή (πια), οπότε όχι ιδιαίτερα ελκυστική. Ίσως (κακώς) δεν είναι ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου