24 Ιαν 2009

Προπόνηση

Ξύπνησα αρκετά νωρίς σήμερα (για Σάββατο), στις 7:30. Τα μικρά κοιμόντουσαν ακόμα, οπότε είπα να το εκμεταλλευτώ! Κολάν, SPD, αδιάβροχο, την κούρσα και στο δρόμο!

Λίγη ψύχρα την είχε, (11 - 12 βαθμούς), αλλά το βασικό ήταν ότι είχε ξημερώσει και μπορούσα να κυκλοφορήσω άνετα. Είχα περίπου μια ώρα διαθέσιμο χρόνο και είπα να την εκμεταλλευτώ με ... ανηφόρες! Οπότε ξεκίνησα να ανεβαίνω προς τον Υμηττό. Έφτασα Τερψιθέα και Άνω Γλυφάδα. Ακολούθησα σταθερό ρυθμό, πρόσεξα τους παλμούς μου (για άλλη μια φορά αποδείχτηκε πολύ χρήσιμος ο παλμογράφος) και οι ανηφόρες που μου φαινόντουσαν "βουνό", υπέκυψαν! Η εμπειρία μου έχει αυξηθεί. Οπότε δεν παρασύρομαι και κρατάω το ρυθμό μου στο αερόβιο κατώφλι μου. Αυτό με βοηθάει πολύ.

Σήμερα έκανα:
  • Χρόνος προπόνησης: 48 λεπτά
  • Μέση ταχύτητα: 15.1 χλμ/ώρα
  • Μέγιστη ταχύτητα: 46.8 χλμ/ώρα
  • Απόσταση: 12.26 χλμ

Περνώντας τη διαδρομή στο bikely, διαπίστωσα συνολικό υψομετρικο 230 m. Δεν είναι πολύ, αλλά για πρωινή προπόνηση, μια χαρά είναι!

Αύριο, αν ξυπνήσω νωρίς, λέω να πάω μέχρι το Λαγό (Βούλα)!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...