28 Φεβ 2011

Αθλητική ιδιότητα!

Πριν από λίγες μέρες εκδόθηκε το δελτίο μου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας (ΕΟΠ)! Είμαι πλέον αθλητής του Α.Ο.Παγκρατίου (όχι μόνο στο μπάσκετ - που ήμουν από το 1982! - αλλά και στην ποδηλασία!).

Προφανώς ΔΕΝ αποφάσισα να γίνω "τσαμπιόνι" τώρα στα "γεράματα"! Απλώς, η δυνατότητα να λαμβάνω μέρος σε αγώνες (ελπίζω ότι) θα μου δίνει το κίνητρο να ακολουθώ ένα συνεπές πρόγραμμα προπονήσεων και μέσω αυτού να διατηρούμαι σε καλή κατάσταση!

Επίσης, σήμερα κατέθεσα τα σχετικά χαρτιά και απέκτησα και δελτίο ΠΕΠΑ! Έτσι έχω τη δυνατότητα να λαμβάνω μέρος και στους αγώνες της ΠΕΠΑ! Άρα, ακόμα περισσότερες επιλογές και ακόμα λιγότερες δικαιολογίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...