29 Νοε 2009

Εντυπώσεις από το Tarmac

Οι εντυπώσεις μου από το νέο μου ποδήλατο (Specialized Tarmac Pro) μέχρι τώρα...

Το ποδήλατο είναι απόλυτο. Ό,τι του δίνεις (από προσπάθεια και δύναμη) στο επιστρέφει στο ακέραιο! Αυτό από μόνο του είναι πορωτικό! Συνεχίζεις να πατάς και να δίνεις συνέχεια, μέχρι που "σκας" και δεν μπορείς άλλο. Το ποδήλατο αυτό με ... ξεζουμίζει. Και βέβαια έχει ανεβάσει πολύ τις απαιτήσεις προς εμένα...

Παράλληλα, έχει αποδειχτεί πολύ απορροφητικό στις ανωμαλίες του δρόμου. Ακόμα και όταν ανέβηκα πάνω στο πλακόστρωτο του πεζόδρομου στην παραλιακή, ήταν άνετο και απορροφητικό, σα να είχα αμορτισέρ πίσω! Και να φανταστεί κανείς ότι δεν έχει το σύστημα Zertz της Specialized στα chain stays. Το έχει μόνο στο παλουκόσελο.

Στις στροφές είναι σταθερό και δίνει απίστευτη σιγουριά. Τα περιφερειακά του (Ultegra 6700) λειτουργούν άψογα. Οι τροχοί του έχουν καλύτερη κύλιση από τους προηγούμενους (του Klein). Τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά. Τα λάστιχα (μην τα ματιάσω...) δεν έχουν επιτρέψει ούτε μια σκασμένη σαμπρέλα μέχρι τώρα!

Το μόνο πρόσθετο που χρειάζομαι αυτή τη στιγμή είναι ένα καινούριο κοντεράκι (μια και δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος από το Velomann). Μάλλον όμως θα πάω κατ' ευθείαν σε Garmin 705!

Το μόνο που μου λείπει αυτή τη στιγμή είναι περισσότερος χρόνος να κάνω βόλτες με το καινούριο μου εργαλείο και να γνωριστούμε καλύτερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...