21 Μαΐ 2009

Professionals crash - The rest of us just fall

Νομίζω κάπως έτσι λέει ένα "ποδηλατικό" γνωμικό και σήμερα το θυμήθηκα!

Η πρωινή προπόνηση πήγε μια χαρά. Οι χρόνοι μου βελτιώνονται αισθητά και αισθάνομαι τα πόδια μου πολύ καλύτερα! Η μ.ω.τ. έχει ανέβει στα 16 km/h ενώ ήταν 12 km/h την 1η μέρα!

Μόλις τέλειωσα την προπόνησή μου σήμερα και έκανα τα τελευταία μέτρα πριν το σπίτι, πέρασα πάνω από κάτι που νόμιζα ότι ήταν νερά, αλλά ήταν προφανώς κάτι πολύ πιο γλιστερό! Το ποδήλατο γλίστρησε και πλάγιασε αστραπιαία και απροειδοποίητα. Βρέθηκα με τη δεξιά πλευρά μου στο δρόμο. Ευτυχώς ξεκούμπωσα αμέσως και έτσι δεν σύρθηκα περισσότερο. Ο απολογισμός είναι δυο γρατσουνιές στο δεξί γόνατο και ένας μώλωπας στο δεξί γοφό. Α ναι και ένας ελαφρύς πόνος στο δεξί αγκώνα! Το ποδήλατο δεν έπαθε τίποτα κι εγώ θα είμαι μια χαρά σε 24 ώρες! Αύριο (Παρασκευή) λέω να πάρω ρεπό και το Σάββατο το πρωί έχω κανονίσει 120+ χλμ. (Ελευσίνα - Κόρινθο κι επιστροφή) με τη γνωστή παρέα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...