4 Ιαν 2018

Ένα ακόμη service report

Μαζεύτηκαν αρκετές επισκευές...
Μια  επαφή με τη ρόδα συνποδηλάτη (δικό του λάθος), οδήγησε σε επισκευή του μπροστινού τροχού:
- Δύο καινούριες ακτίνες
- Πλήρης ακτινολόγηση
- Καινούριο εμπρός λάστιχο (το πίσω είναι σε καλή κατάσταση με περίπου 2,500 χλμ οπότε το άφησα)
Το σύστημα μετάδοσης δεν δούλευε σωστά (πίσω ντεραγιέ). Αρχικά έγινε
- Αλλαγή καλώδια και συρματόσχοινα
Έτσι σταμάτησε το πρόβλημα με τη μανέτα (έχανε αλλαγές στο κατέβασμα)
Αλλά συνέχιζα να έχω μικρά ή μεγαλύτερα πηδήματα στο 3-4 γρανάζι. Η κασέτα είχε πάνω από 25,000 χλμ. Ήταν η ώρα της. Στην τελευταία προπόνηση πριν την πάω για αλλαγή, έσπασε η βάση του ενός γραναζιού και άρχισε να παίζει αριστερά-δεξιά.
Αλλάχτηκε λοιπόν η κασέτα με μια καινούρια. Η καινούρια είναι πάλι 11-28 όπως και η προηγούμενη. Αντί για Dura Ace, επιλέχθηκε η πιο οικονομική, αλλά πλέον εξίσου καλή και ελάχιστα πιο βαριά, Ultegra r8000.
Και βέβαια μαζί με την κασέτα, υποχρεωτικά αλλάχτηκε και η αλυσίδα. Αυτή παρέμεινε Dura Ace.
Τέλος, μετά την πρόσφατη αλλαγή σέλας, έπρεπε να αλλαχτεί και το clamp που κρατάει τη σέλα στο παλουκόσελο. Το προηγούμενο ήταν για αλουμινένιο rail με διαφορετικό σχήμα και δεν έπιανε σωστά.
Τα carbon rails της καινούριας μου Fizik Arione πατάμε τώρα σωστά!

1 σχόλιο:

  1. Και βέβαια η μετάδοση δουλεύει άψογα τώρα. Ομαλές αλλαγές και απολύτως κανένας θόρυβος! Ούτε τριξιματα, ούτε τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ένα ακόμη service report

Μαζεύτηκαν αρκετές επισκευές... Μια  επαφή με τη ρόδα συνποδηλάτη (δικό του λάθος), οδήγησε σε επισκευή του μπροστινού τροχού: - Δύο κα...