24 Δεκ 2011

Ευχές και άλλα...

Παραμονή Χριστουγέννων
Όλοι θέλουμε να είμαστε μαζί με αυτούς που αγαπάμε. Φέτος αποφάσισα ότι ΔΕΝ θα καταπιέσω τον εαυτό μου τρέχοντας από μαγαζί σε μαγαζί όλο το Σάββατο για να πάρω δώρα σε όλους. Καταλήγεις ψόφιος από την κούραση, ξαλαφρωμένος από αρκετές εκατοντάδες ευρώ και συνήθως με ένα αίσθημα κενού... Φυσικά και θα πάρω κάποιο δωράκι για να βάλω κάτω από το δέντρο για όλους όσους αγαπώ και μ' αγαπάνε. Αλλά ΔΕΝ θα χαραμίσω το Σάββατό μου γι' αυτό το σκοπό και θα μειώσω δραστικά τη σχετική σπατάλη χρημάτων...
Θα προτιμήσω να περάσω ένα ήσυχο βράδυ στο σπίτι με αυτούς που αγαπάω. Μπροστά στο τζάκι, με ένα ποτάκι  ;-)

Σαββατιάτικη / εορταστική προπόνηση
Σήμερα λοιπόν, αφού η καλή μου σύντροφος με διαβεβαίωσε ότι θα αναλάβει το super market (και μάλιστα νωρίς το πρωί ώστε να αποφύγει τον αναμενόμενο πανικό του μεσημεριού), ήπια το πρωινό μου καφεδάκι μαζί της και μετά έβαλα τα ζεστά μου ποδηλατικά και ξεκίνησα - με τους καλούς μου φίλους / ποδηλάτες - προς την Ανάβυσσο. Έκανα συνολικά 3 1/2 ώρες προπόνηση. Κάπου 2h 45min σε ρυθμό endurance και κάπου 45 min σε ρυθμό tempo. Αυτό ακριβώς δηλαδή που είχα στο πρόγραμμά μου!
Η μέρα ήταν καταπληκτική (με λιακάδα αλλά και κάμποσο κρύο) με αρκετό όμως αέρα. Η παρέα ήταν - όπως συνήθως - εξαιρετική. Με καλή διάθεση, με πειθαρχία και ομαδικότητα στο δρόμο, με όρεξη για πειράγματα... Η παρέα του Ble Cycling Club εμπλουτίζεται και ο χαρακτήρας της έλκει και κρατάει νέα πρόσωπα με παρόμοιο ύφος και φιλοσοφία, με ποιότητα υψηλή και με θετική διάθεση... Έτσι, γύρω από τον αρχικό πυρήνα προστίθενται νέοι φίλοι που θα ήθελα - προσωπικά - να μείνουν στην παρέα και να κάνουμε παρέα, πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, τα επόμενα χρόνια.

Προπονητικό πρόγραμμα
Μ' αυτά και μ'αυτά, το προπονητικό μου πρόγραμμα εξελίσσεται ικανοποιητικά. Συνεχίζω να κάνω προπόνηση βάσης (είμαι στην εβδομάδα Base 3) και τα κυριότερα στοιχεία μέχρι τώρα είναι:

  1. Ο καλός καιρός με έχει "βοηθήσει" να αποφύγω ολοκληρωτικά το εργόμετρο. (Η αλήθεια είναι ότι ίσως θα έπρεπε να το έχω χρησιμοποιήσει κάποιες φορές για testing και για κάποιες ειδικές προπονήσεις, αλλά... το αποφεύγω).
  2. Έχω κάνει πολλές ώρες endurance ride στη Ζώνη 2. 
  3. Έχω κάνει κάποιες ώρες βάρη στο γυμναστήριο, οι οποίες αισθάνομαι ότι βοηθάνε πολύ. Πρέπει να τις διατηρήσω για όλη την υπόλοιπη χρονιά.
  4. Έχω κάνει κάποιες ασκήσεις spinups οι οποίες έχουν δείξει ότι το στροφάρισμά μου έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με πέρσι: μπορώ φέτος να κρατήσω 165 - 170 στροφές για αρκετά δευτερόλεπτα, χωρίς να κοπανιέμαι στη σέλα! 
  5. Δεν έχω κάνει (αν και θα έπρεπε) τα test που θα μπορούσαν να μου δείξουν με ακρίβεια τη βελτίωση στη φυσική μου κατάσταση... (π.χ. time trial λίγων χιλιομέτρων στο εργόμετρο). 
  6. Οι πρώτες προπονήσεις tempo ήταν δυνατές και καλές. Πρέπει να τις αυξήσω...

Επίσης φέτος έχω συμπεριλάβει στο πρόγραμμα και λίγο περισσότερο τρέξιμο (σε σχέση με πέρσι). Κάπου 4 χιλιόμετρα τη φορά, 1 - 2 φορές τη βδομάδα, στο Δημοτικό Στάδιο της Αργυρούπολης (παρέα με τη σύντροφο - που μπορεί να μην ακολουθεί στο ποδήλατο, αλλά το τρέξιμο της αρέσει!).

Global Biking Initiative
Για το 2012, οι ετοιμασίες έχουν ήδη ξεκινήσει. Το βασικό είναι να βρεθούν sponsors... Θα επανέλθω...

Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα, με ΥΓΕΙΑ και ΧΑΡΑ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...