21 Μαΐ 2009

Sunset / Silent ride

Την Τετάρτη ξεκίνησα από το γραφείο νωρίς και πρόλαβα να είμαι στις 18:30 στη Βούλα, στο Vive Mar. Κάθε Τετάρτη (τώρα τα καλοκαίρια) έχει sunset ride, οργανωμένο από το cyclist. Όμως αυτή την Τετάρτη ήταν ειδική περίπτωση. Σε όλο τον κόσμο οργανώθηκαν τα silent rides, στη μνήμη των ποδηλατών που έχασαν τη ζωή τους στο δρόμο. Με τη μνήμη του Γιώργου (vigor) από το Brevet του Πύργου, πρόσφατη, αλλά και με αναφορά σε άλλους ποδηλάτες που έχασαν τη ζωή τους στους ελληνικούς δρόμους, ήθελα οπωσδήποτε να είμαι εκεί, και ευτυχώς πρόλαβα. Ήρθαν και ο Μάνος και η Χριστίνα.

Στο vive mar ήταν μαζεμένα πάνω από 40 ποδήλατα. Ο ρυθμός ήταν χαλαρός (20 - 22 km/h) οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία για κουβεντούλα και γνωριμίες. Μέχρι τη διασταύρωση για Καλύβια φτάσαμε. Στην επιστροφή, το ηλιοβασίλεμα ήταν υπέροχο και μπροστά μας! Sunset ride με τα όλα του! Είχα την ευκαιρία να γνωρίσω και το Δημήτρη (admin) και να κουβεντιάσουμε για λίγο...

Μια βασική διαπίστωση ήταν ότι η καθημερινή προπόνηση πραγματικά σε ανταμείβει! Τα πόδια μου ήταν πολύ πιο δυνατά από άλλες φορές. Οι ανηφορίτσες στα λιμανάκια ήταν παιχνίδι! Σαν ευθείες μου φάνηκαν! Αυτό μου έδωσε κουράγιο να συνεχίσω τα πρωινά εγερτήρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...