29 Μαρ 2009

Ένα brevet σε δυο δόσεις!


Το Σαββατοκύριακο θα ήταν αφερωμένο σε προπόνηση, ενόψει του brevet του Πύργου. Αρχικά είχα προγραμματίσει μόνο Κυριακή, αλλά η καλή μου μου ενθάρυνε να λείψω και το Σάββατο! Έτσι μάζεψα μπόλικα χιλιόμετρα!

Θυμίζω ότι ο στόχος ήταν να μπορώ να διατηρώ μέση ταχύτητα γύρω στα 24 km/h για 100 περίπου χιλιόμετρα. Όμως η παρέα είχε άγριες διαθέσεις!

Το Σάββατο έκανα Άλιμος - Ανάβυσσος - Άλιμος. Τα στατιστικά ήταν:
  • Απόσταση: 80 Km
  • μ.ω.τ: 26.2 km/h!
Ήμουν σπίτι στις 11:30! Η καλή μου δεν είχε υπολογίσει ότι θα γυρίσω τόσο νωρίς, οπότε είχε πάει για καφέ με τη μαμά της. "Έσκασα" στο Siempre με full ποδηλατική αμφίεση και ήπια καφεδάκι! Μια χαρά! Το καλύτερο είναι ότι ήμουν αρκετά ξεκούραστος και δεν ένιωθα πόνους ή κάτι τέτοιο!
 
Την Κυριακή, τα πράγματα αγρίεψαν ακόμα περισσότερο: Άλιμος - ΣΟΥΝΙΟ - Άλιμος! Επιτέλους έφτασα στο Ναό με το ποδήλατο!

Όλο μέχρι την Ανάβυσσο πήγαινα και γύρναγα! Καημό το είχα. Η διαδρομή υπέροχη. Τα στατιστικά μου ήταν:
  • Απόσταση: 125 km (έσπασα το ψυχολογικό όριο των 100!)
  •  μ.ω.τ: 25.5 km/h 
Στο πήγαινε, ο ρυθμός ήταν πολύ γερή προπόνηση για μένα: 26.5 km/h. Στην επιστροφή μείωσα λίγο και έμεινα λίγο πιο πίσω από την παρέα, από ένα σημείο και μετά. Προτίμησα να διατηρήσω ένα ρυθμό που θα με έβγαζε μέχρι το τέλος χωρίς προβλήματα. Ευτυχώς είχα παρέα, στην αρχή τον Τίμο (mongoose) και μετά τον Κώστα (ridley) οπότε ήταν εύκολο!

Συμπεράσματα:
  1. Κατάφερα να κάνω αθροιστικά 205 km σε δυο μέρες με αθροιστικό χρόνο 9 περίπου ώρες, μαζί με όλες τις στάσεις. Αν αυτό σημαίνει ότι μπορώ να βγάλω το Brevet σε 11 - 12 ώρες; Θα δείξει...
  2. Ο ρυθμός μου μπορεί να ανέβει (μ.ω.τ. > 25.5 km/h). Σημαίνει ότι η βελτίωση είναι σημαντική και "ορατή δια γυμνού οφθαλμού". Πριν 2 - 3 μήνες έκανα Άλιμος - Βάρκιζα - Άλιμος με μ.ω.τ. 19 km/h!
  3. Στις ανηφόρες, το βάρος μου δε με βοηθάει καθόλου! Χρειάζομαι ακόμα πολύ προπόνηση. Προς το παρόν, ένω γρήγορα πίσω από την παρέα μου (που είναι βέβαια όλοι πολύ πιο προπονημένοι και έμπειροι από μένα!)
Τελικά, είμαι πολύ χαρούμενος που η πρόοδός μου είναι τόσο γρήγορη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...