17 Ιαν 2009

Η Αρχή

Τον Απρίλιο του 2008, μετά από πολλά χρόνια ποδηλατικής απραξίας, αγόρασα ένα ποδήλατο και άρχισα να το χρησιμοποιώ. Ήταν ένα Ideal Megisto (TOR) με το οποίο ήμουν και είμαι πολύ ευχαριστημένος. 

Οι βόλτες μου σταδιακά μεγάλωσαν. Γνώρισα ποδηλάτες, έκανα φίλους, αρχίσαμε να κάνουμε μεγάλες βόλτες στην παραλιακή παρέα και γρήγορα κατάλαβα ότι μου αρέσει να ποδηλατώ στην άσφαλτο (ακόμα και στην ελληνική!) κάνοντας μεγάλες αποστάσεις. Αθλητής ούτε θέλησα, ούτε νομίζω πως μπορώ να γίνω. Αξιοπρεπής "παλαίμαχος", ίσως αλλά κι αυτό μετά από πολύ προπόνηση. Θα δούμε...

Το Δεκέμβρη του 2008 συμπλήρωσα τον εξοπλισμό μου με ένα δεύτερο ποδήλατο. Κούρσα αυτή τη φορά. Ο σκελετός μεταχειρσμένος (από φίλο παλιό αθλητή) και τα περιφερειακά καινούρια. Το Klein είναι τώρα ο σύντροφός μου για τις μεγάλες αποστάσεις.

Στα επόμενα post, θα κρατάω αρχείο των διαδρομών και των επιδόσεών μου. Θα καταγράφω εμπειρίες και εντυπώσεις σχετικά με διατροφή, ρουχισμό κλπ. Και θα περιγράφω την πορεία προς την επίτευξη των (όποιων) ατομικών μου στόχων, στο πεδίο που ονομάζεται "ποδηλασία"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...