- Αλλάχτηκε η αλυσίδα. Ήταν στο άνω όριο αποδεκτής φθοράς, με 6,500 χλμ.
- Αλλάχτηκαν τα τακάκια φρένων. Είχαν λίγη ζωή ακόμα, αλλά έχει και μπόλικες κατηφόρες στην Πελοπόννησο (εκτός από τις ανηφόρες!).
- Αλλάχτηκαν τα συρματόσχοινα (φρένων και ταχυτήτων). Τα προηγούμενα είχαν μπει τον Ιούλιο του 2012. Τα καινούρια είναι ακριβότερα (Dura Ace) αλλά πιο ανθεκτικά και (ακόμα) πιο ομαλά στη λειτουργία τους. Αλλάχτηκε επίσης το εξωτερικό καλώδιο του πίσω ντεραγιέ, προληπτικά (είναι αυτό που δέχεται τη μεγαλύτερη φθορά από νερά).
Παράλληλα έγινε και μια ρύθμιση στα ντεραγιέ του Bianchi (Μάνος). Όλα αυτά από τον ένα (από τους δύο) υποστηρικτές μου στον Άθλο (Κασιμάτης) και συγκεκριμένα από το Λεωνίδα - εγγύηση!
Καλή επιτυχία Φράνκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλές πεταλιές σε όλους που θα λάβετε μέρος στον ΑΘΛΟ.