28 Μαρ 2013

Service report

Μετά από 5,000 χλμ. με τα GP4000S, πέρασα από τις 15 Μαρτίου και μετά, σε ένα φρέσκο ζευγάρι Continental. Αυτή τη φορά, είπα να δοκιμάσω κάτι λίγο διαφορετικό: το ζευγάρι Force / Attack, είναι τα  λάστιχα της Continental που θεωρητικά προσφέρουν σιγουριά (με καλό κράτημα του μπροστινού τροχού με τα 22 mm προφίλ) αλλά και άνεση, με τα 24 mm του πίσω τροχού.

Οι πρώτες δοκιμές, το επαλήθευσαν. Το κράτημα είναι καταπληκτικό... Απόλυτη σιγουριά στις γρήγορες (με 50 - 60 χλμ/ώρα) κατηφορικές στροφές. Η άνεση είναι πράγματι αυξημένη από τον πίσω τροχό... Σε σημείο που ορισμένες φορές να νομίζω ότι έχω πάθει φούιτ πίσω! Όντας συνηθισμένος στα GP4000S, ορισμένες φορές έχω την αίσθηση ότι είναι λίγο πιο αργά τα καινούρια (το πίσω βασικά). Αλλά μπορεί και να είναι ιδέα μου!

Ταυτόχρονα, είπα να βάλω μια καινούρια ταινία στο τιμόνι. Πάλι λευκή, της FSA αυτή τη φορά, με φελό (για αυξημένη άνεση). Πράγματι είναι άνετη, μάλλον πιο άνετη από τη Fizik που είχα πριν. Μεγάλη επιτυχία, θεωρώ το γεγονός ότι κατάφερα να την περάσω στο τιμόνι μόνος μου, με άψογο (τελικά) τύλιγμα (μου πήρε δυο τρεις προσπάθειες βέβαια :-) ).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...