Ο Μάνος μεγαλώνει γρήγορα! Όταν ξεκίνησε να κάνει ποδηλασία δρόμου στην ΑΕΚ, το μέγεθος σκελετού που ήταν απόλυτα σωστό για το ύψος του ήταν το 49. Αλλά ρισκάραμε τότε, με τη σύμφωνη γνώμη του προπονητή του, και πήραμε 52. Αποδείχθηκε σοφή κίνηση, αφού όχι μόνο δεν δυσκολεύτηκε καθόλου, αλλά ανέβαζε το ύψος της σέλας σχεδόν κάθε μήνα! Πολύ γρήγορα, του ήταν απόλυτα ταιριαστό το μέγεθος 52.
Αυτό μέχρι πρόσφατα, που διαπίστωσα (και ο προπονητής του επίσης) ότι ήταν "στριμωγμένος" πάνω στο ποδήλατο, ότι πλέον κόντευαν τα χέρια να βρίσκουν στα γόνατα! Ήταν ώρα για ένα καινούριο σκελετό! Μετά από το σχετικό ψάξιμο και μερικές δοκιμές, καταλήξαμε σε ένα Bianchi ViaNirone7!
Αλουμινένιο, με carbon πηρούνι, λευκό με "celeste" πινελιές (βεραμάν, το αγωνιστικό χρώμα της Bianchi). Πολύ όμορφο! Και το μέγεθος αυτού: 57 παρακαλώ (ισοδύναμο του 56 από τις άλλες μάρκες). "Απλώθηκε" το παιδί πάνω στο ποδήλατο! Ανάσανε! Έκανε ήδη σήμερα την πρώτη προπόνηση με αυτό και η στάση του πάνω στο ποδήλατο ήταν εξαιρετική! Ούτε καν μικρότερο λαιμό (από τον standard 11άρη) δεν χρειάζεται!
Η αναβάθμιση έγκειται στους τροχούς, αφού αντί για τους standard, Reparto Corse, που είχε το ποδήλατο, φόρεσε τους Shimano RS10 (που τους είχαμε από το Gitane). Μεταφέρθηκε και το Garmin φυσικά! Μένουν κάποιες ακόμα αλλαγές, σχετικές με την κασέτα. Ο δισκοβραχίονας μεταφέρθηκε αυτούσιος (αφού τα δισκόφυλλα δεν ήταν συμβατά).
Καταγράφοντας ποδηλατικές εμπειρίες.Ένα προσωπικό αρχείο που μπορεί να φανεί χρήσιμο και σε άλλους...
15 Δεκ 2012
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI
Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...
-
Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ένα σημαδάκι στο σκελετό του Tarmac. Δεν είναι το πρώτο (έχει μαζέψει αρκετά σημαδάκια στα 2+ χρόνια ζωής του), α...
-
Όταν ξεκινάς με την προοπτική να κάνεις δυο μεροκάματα, συνεχόμενα , πάνω στο ποδήλατο, ίσως είναι η ώρα να αρχίσεις να ανησυχείς... γι...
-
Το Ble Cycling Club διοργανώνει ένα όμορφο brevet στις 2/11. Με εκκίνηση και τερματισμό στο Τατόι και με πέρασμα από πολλές όμορφες π...
Τελικά το Bianchi έχει 50/34 (FSA) και 19/27. Άφησα δηλαδή το δικό του δισκοβραχίωνα μπροστά. Είμαι σε αναζήτηση 18 γραναζιού πίσω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦράκι, καλορίζικο το νέο ατι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα πρωτο-διάβασα την ανάρτηση.
Κοίτα προς Τζωρτζόπουλο, έχει ξεχωριστά γρανάζια της MICHE από 11αρι μέχρι 30αρι νομίζω.
Φτιάχνεις την δική σου κασέτα ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΘΕΛΕΙΣ.
Πιθανόν ένα μόνο του 18άρι γρανάζι να είναι συμβατό με την κασέτα που έχεις επάνω.
Μίλα και με ΖΑΦ, έχει κάνει μίξεις / επιμίξεις / αναμίξεις με χωριστά γρανάζια από Τζωρτζόπουλο...
Είσαι απόλυτα σωστός! Για την ακρίβεια, τα έκανα με την ανάποδη σειρά! Πρώτα μίλησα με τον dimzaf, ο οποίος αφού έκανε ένα ψάξιμο, και δεν βρήκε κάτι στο eBay, με παρέπεμψε στον Τζωρτζόπουλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν από δυο-τρεις μέρες πήγα από κει και "ψώνισα" (3 €!): 18άρι συμβατό με 9άρα Shimano...
Μέσα στη βδομάδα, θα περάσω από το φίλο μου τον Αποστόλη, για να το προσαρμόσουμε στην κασέτα (καθότι ούτε το αναγκαίο εργαλείο έχω, αλλα ούτε και μπορώ να το κάνω μόνος μου - θα χρειαστεί αναδιάταξη στους αποστάτες που έχει η κασέτα (πλαστικοί δακτύλιοι χωρίς δόντια που αντικαθιστούν τα γρανάζια που λείπουν) αλλά και ξαναρύθμισμα του ντεραγιέ).
Έβαλα και μια φωτογραφία του, αλλά είναι με τον παλιό δισκοβραχίονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις τελειώσω με τις προσαρμογές, θα πρέπει να το βγάλω καμιά καλύτερη φωτογραφία (και με τον αναβάτη μαζί!).