19 Μαΐ 2012

Το δις εξαμαρτείν...

Το Gitane του Μάνου ήθελε (εδώ και καιρό) ένα φρεσκάρισμα. Το ανέλαβε ο Νίκος στο bikeme.gr με εντυπωσιακά αποτελέσματα. Καινούρια καλώδια και συρματόσχοινα έκαναν τη λειτουργία των φρένων και των ταχυτήτων μεταξένια (σε συνδυασμό με την απαραίτητη ρύθμιση). Η κασέτα και η αλυσίδα καθαρίστηκαν και η κασέτα κεντραρίστηκε καλύτερα, με την τοποθέτηση μεταλλικών αποστατών από τη μέσα πλευρά (προς τον τροχό) και όχι μόνο από την έξω, όπως πριν. Αλλάχτηκε και η ταινία του τιμονιού.

Όμως κάποιος με μάτιασε... Επιστρέφοντας στο σπίτι, έκανα για 2η φορά (εξ' ου και ο τίτλος) το λάθος: ξέχασα ότι έχω ποδήλατο στην οροφή του αυτοκινήτου και προσπάθησα να μπω στο υπόγειο γκαράζ του σπιτιού μου :-(. Την 1η φορά, είχα σπάσει έναν τροχό του Gitane και είχα αλλάξει και τους δύο (σε Shimano RS10). Αυτή τη φορά, την πλήρωσε ο σκελετός του Gitane (απέκτησε ένα βαθούλωμα στο διαγώνιο σωλήνα). Είμαι τυχερός - μέσα στην αφηρημάδα μου - που και τις 2 φορές δεν είχα το carbon πάνω στη σχάρα. Δεν θα είχε επιζήσει... Επιπλέον απώλεια ήταν η ίδια η σχάρα, η οποία πετάχτηκε και πρέπει τώρα να αντικατασταθεί...

Περιττό να περιγράψω τα νεύρα μου και την τσαντίλα μου... Το μόνο καλό νέο είναι ότι ο επανέλεγχος από το Νίκο έδειξε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο Gitane του Μάνου, κάτι που επαληθεύτηκε και από τον ίδιο το Μάνο στην απογευματινή προπόνηση. Όπου επίσης επαλήθευσε την ιδιαίτερα επιτυχημένη επέμβαση του Νίκου!

Πρέπει να "καθαρίσω" το μυαλό μου από τις έγνοιες... Κάνω κάτι και σκέφτομαι 100 άλλα πράγματα... (Εκτός από την ώρα που κάνω ποδήλατο ;-) ).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...