28 Ιαν 2012

Σοκ...

Πριν λίγες μέρες ανακάλυψα ένα σημαδάκι στο σκελετό του Tarmac. Δεν είναι το πρώτο (έχει μαζέψει αρκετά σημαδάκια στα 2+ χρόνια ζωής του), αλλά το συγκεκριμένο έδειχνε παράξενο: Μια αχνή, ευθεία γραμμή, λίγο πάνω από το δεξιό dropout.

Σε κόκκινο κύκλο, το ύποπτο σημάδι
Σήμερα έδειξα φωτογραφία υψηλής ανάλυσης στους ανθρώπους της αντιπροσωπείας. Η απάντηση που πήρα ήταν μάλλον σοκαριστική: ενώ περίμενα να μου πουν ότι είναι κάτι που αφορά μόνο τη βαφή, μου είπαν τα ακόλουθα:
  1. Να πάω το ίδιο το ποδήλατο να το δουν.
  2. Θα βγάλουν φωτογραφίες που θα στείλουν στη Specialized
  3. Εκτίμησή τους είναι ότι το πιθανότερο είναι η Specialized να αντικαταστήσει το σκελετό!
  4. Μέχρι να γίνουν αυτά, ΔΕΝ προτείνουν να συνεχίσω να χρησιμοποιώ το ποδήλατο!
Την Τρίτη (που θα πάω το ποδήλατο) θα έχω περισσότερα νέα. Μέχρι τότε, πρέπει να δω αν υπάρχει τρόπος να βρω ποδήλατο για να πάρω μέρος στο brevet της Νεμέας!

Ενημέρωση (30/1/2011): Μετά από περισσότερο ψάξιμο και συζήτηση με τους γνώστες, κατέληξα ότι δεν υπάρχει θέμα ασφάλειας προς το παρόν, και επομένως θα τρέξω κανονικά (με το Tarmac) στη Νεμέα. 

Θα πρέπει να πω ότι:
  1. Εκτιμώ απεριόριστα τη στάση των ανθρώπων της αντιπροσωπείας (σοβαρότητα και άμεση, ξεκάθαρη απάντηση). 
  2. Δεν έχω βάλει ΠΟΤΕ το Tarmac στο εργόμετρο. 
  3. Ελπίζω σε γρήγορη λύση / διευθέτηση του θέματος.

8 σχόλια:

  1. Στη χειρότερη φάση. Κρίμα.
    Τουλάχιστον αν σου στείλουν καινούργιο να προλάβεις να το έχεις έτοιμο για το 300αρι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ακριβώς ίδιο με το δικό μου,για να δούμε την αντίδραση της specialezed η Cannondale το άλλαξε αμέσως χωρίς να το δει καλα καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πώς ακριβώς διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα;

    Πέραν αυτού, και επειδή δεν ξέρω πού αλλού να το γράψω, να πω ότι είναι εξαιρετικά ενδιαφέρουσα η ποδηλατική εξέλιξη που περιγράφεις σε αυτό το Blog, από το Megisto το 2008 έως σήμερα. Συγχαρητήρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατ' αρχήν ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι ότι έχει πλάκα να ανατρέχεις στο παρελθόν και να βλέπεις την εξέλιξη.

      Σχετικά με το θέμα του Tarmac τώρα:
      Τα dropouts είναι από αλουμίνιο. Το carbon του seat-stay και του chain-stay "πιάνει" πάνω από τα αλουμινένια dropouts. Μπορείς να καταλάβεις μέχρι πού φτάνει το αλουμίνιο εσωτερικά γιατί χτυπώντας ελαφριά ακούς την αλλαγή του ήχου.
      Το πρώτο "θετικό" στοιχείο είναι ότι το υπό εξέταση σημάδι είναι αρκετά πιο χαμηλά από το σημείο που τελειώνει το αλουμίνιο. Αν ήταν στο σημείο που τελειώνει το αλουμίνιο θα ήταν πολύ πιο σοβαρό.

      Το δεύτερο θετικό στοιχείο είναι ότι κάποια "τεστ" που έκανε σήμερα ο Λουκάς (μηχανικός της Specialized) (ζόρισε αρκετά το σκελετό στο συγκεκριμένο σημείο) δεν έδειξαν ούτε ήχους (κρακ) ούτε κάποια άλλη "αντίδραση" .

      Παρόλα αυτά, οι φωτογραφίες εστάλησαν στη Specialized και περιμένουμε (την επόμενη βδομάδα) την επίσημη απάντησή τους.

      Διαγραφή
    2. Μέχρι τότε, λέω να πάω στο brevet ;-)

      Διαγραφή
  4. Ε, καλώς εχόντων των πραγμάτων, θα σε δω εκεί μέσα στους Ble. Καημό το έχω που δεν έχω καταφέρει να έρθω καμία Τετάρτη, μπας και μάθω τίποτα - μου το είχε προτείνει και ο Chris που γνώρισα στη Χαλκίδα τον Οκτώβρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα (σημερινά) νέα για το θέμα του Tarmac είναι ΚΑΛΑ!
    Η Specialized έχει ήδη στείλει σκελετό αντικατάστασης και την επόμενη βδομάδα θα είναι εδώ!

    Οπότε, με ένα σφίξιμο στην καρδιά θα αναγκαστώ να αποχαιρετίσω το Tarmac Pro SL του 2009 που τόσο πιστά με συντρόφεψε από το Νοέμβριο του 2009 μέχρι σήμερα, σε 14,000 km...

    Θα καλοσωρίσω ένα Tarmac Pro SL3 του 2011, που θα πάρει τη θέση του! Περισσότερα, την επόμενη βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Παρελήφθη! Λεπτομέρειες σε ειδικό post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

GBI Europe 2017 - Ξεκινάμε!

Η ελληνική ομάδα για το GBI Europe 2017 είναι έτοιμη! Περήφανος που κατάφερα να "στήσω" για μια ακόμα χρονιά, μια ομάδα 16 ατόμων ...