1 Σεπ 2011

Ετοιμασία για το brevet της Λάρισας

Έχει πολύ ανηφόρα αυτό το brevet... Πέρσι το έβγαλα, με πείσμα και υπομονή, κάνοντας πάνω από 150 χλμ. μόνος μου. Φέτος ελπίζω να πάει καλύτερα. Έχω περισσότερα χιλιόμετρα στα πόδια, έχω εστιάσει κάπως στην αύξηση της μυικής αντοχής (muscular endurance) στις τελευταίες προπονήσεις και έχω το "πλεονέκτημα" - σε σχέση με πέρσι - ότι έκανα διακοπές νωρίτερα, οπότε έχω προλάβει να κάνει αρκετές προπονήσεις μέσα στον Αύγουστο (σε αντίθεση με πέρσι, που - πρακτικά - είχα 15 μέρες να ανέβω στο ποδήλατο, λόγω διακοπών, και πήγα σχεθόν κατ' ευθείαν στη Λάρισα!

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι έχω περισσότερες απαιτήσεις από τον εαυτό μου:
Ξέρω τι προπόνηση έπρεπε να έχω κάνει (με βάση το ετήσιο πλάνο που έχω καθορίσει με τη βοήθεια του Joe Friel και του βιβλίου του). Αλλά λόγω ζέστης (κυρίως) και διάθεσης διακοπών, ΔΕΝ έχω κάνει σωστά τον κύκλο προπόνησης ""Build 1 και 2". Αμέσως μετά το brevet της Λάρισας θα πρέπει να κάνω κάποιον επαναπρογραμματισμό (ενόψει των υπόλοιπων "αγωνιστικών" υποχρεώσεων της χρονιάς). Αλλά θα επανέλθω με ξεχωριστό post για την αποτίμηση της 1ης χρονιάς οργανωμένης προπόνησης, της "επίτευξης" (ή όχι!) των στόχων, κλπ.

Προς το παρόν, πάμε να κάνουμε 200 χλμ. με 3000 μέτρα υψομετρικά, σε ένα brevet που φημίζεται για την ομορφιά του τοπίου (Ανατολικός Όλυμπος) και για τις ...κρέμες Παλαμά στα control! 

1 σχόλιο:

  1. ... ένας λόγος παραπάνω να πάμε "χαλαρουίτα"....

    [....μετράω 1 μήνα OFF και +4 κιλά..... πάμε κόντρες?? Αυτές δεν ήταν διακοπές, ήταν ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ....].
    Προβλέπεται ΚΑΛΟΣ ΚΑΙΡΟΣ, αν και αυτή η άπνοια ίσως να μην είναι και ότι καλύτερο....
    Τέλος πάντων, θα πάμε, θα προσπαθήσουμε, θα δούμε και ότι κάτσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...