8 Ιουλ 2011

Εργομέτρηση - 2

Χθες (7/7/11) έκανα τη 2η εργομέτρησή μου. Αυτή τη φορά ήξερα τι περιλαμβάνει η διαδικασία και μου ήταν πολύ πιο εύκολο.

Δεν έχω πάρει τα αποτελέσματα ακόμα. Όταν τα έχω στα χέρια μου, θα έχω μπόλικη δουλειά (σύγκρισης και ανάλυσης). Τα πρώτα, πρόχειρα συμπεράσματά μου ήταν τα εξής:

  1. Δεν μπορείς να ξεγελάσεις τα μηχανήματα! Οι τομείς στους οποίου επικεντρώθηκε η προπόνησή μου τους τελευταίους μήνες, βελτιώθηκαν. Οι υπόλοιποι παρέμειναν στάσιμοι.
  2. Τα καλά νέα είναι ότι η συστηματική προπόνηση φαίνεται να αποδίδει καρπούς! Μέσα σε λίγους μήνες (από τον Ιανουάριο μέχρι τώρα) κατάφερα να χτίσω την αερόβια βάση μου, να αυξήσω την ευκαμψία μου και την ταχύτητα μου και να βελτιώσω σημαντικά την απόδοσή μου στο αερόβιο κατώφλι. 
  3. Από επιλογή, δεν έχω εστιάσει (μέχρι σήμερα, αλλά αυτό θα αλλάξει) στην αερόβια και μυική αντοχή. Οπότε αυτές φαίνεται να έμειναν μάλλον στάσιμες.
  4. Από την άλλη, η δύναμη είναι κάτι που ενώ ήθελα να βελτιώσω, δεν τα κατάφερα (όχι σημαντικά), αφού οι επισκέψεις στο γυμναστήριο απαιτούν χρόνο που δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω.
Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...