31 Μαρ 2011

Τεχνικά θέματα

Μετά το brevet, το Garmin αποφάσισε να μου κάνει "γυμνάσια"! Σε τακτά χρονικά διαστήματα έδειχνε σα να έχανε το σήμα του δορυφόρου και σταμάταγε να καταγράφει διανυόμενη απόσταση και στιγμιαία ταχύτητα. Μετά από αρκετή αναζήτηση και πειραματισμούς, ανακάλυψα τι έφταιγε:
Στο bike profile, είχε γυρίσει από τη ρύθμιση "auto" στη ρύθμιση "custom" για την περίμετρο τροχού και η τιμή που είχε ήταν εντελώς άσχετη με την πραγματική περίμετρο. Όταν το γύρισα στο auto και έκανα περίπου 500 μέτρα, έβγαλε ένδειξη ότι υπολόγισε τη σωστή περίμετρο τροχού και στη συνέχεια τα πάντα λειτούργησαν κανονικά.

Ένα θέμα που έπρεπε να λύσω ήταν ένας ελάχιστος θόρυβος από το πηρούνι και μια σχετικά σφιχτή αίσθηση στην περιστροφή. Το θέμα λύθηκε με αλλαγή του ρουλεμάν του πηρουνιού. Αρχικό κόστος ανταλλακτικού: 65€ (αλλά οι γνωριμίες μου επέτρεψαν να το αγοράσω με 45€).

Τέλος, αποφάσισα (επιτέλους) την αλλαγή της σέλας μου. Μετά από πολλά χιλιόμετρα δοκιμής και ενός λεπτομερούς bike-fit, αποφάσισα να αντικαταστήσω την Specialized Alias με τη Fizik Arione CX. H Specialized Alias θα μείνει μαζί μου, παίρνοντας θέση στο παλιό, πιστό μου Klein. Η Fizik αποδείχτηκε πιο άνετη και πιο φιλική με τα ... οπίσθιά μου και είναι και 50 gr, πιο ελαφριά ;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...