30 Ιαν 2011

Brevet Νεμέας - 29 Ιανουαρίου 2011

Πρώτο ποδηλατικό γεγονός για το 2011, ήταν το χθεσινό brevet. 205 χλμ., Ελευσίνα - Νεμέα - Ελευσίνα. Είχε 319 εγγεγραμμένους, αλλά λόγω κρύου και πιθανότητας βροχής, μόνο 183 πήραν εκκίνηση. Ανάμεσα σε αυτούς και εγώ, καθώς και πολλοί, καλοί φίλοι από αυτούς με τους οποίους προπονούμαι τον τελευταίο χρόνο.

Σε γενικές γραμμές, το brevet το έβγαλα απροβλημάτιστα. Παρόλο που ποτέ δεν πρέπει να είναι κανείς σίγουρος και υπερ-αισιόδοξος όταν ξεκινάει τέτοια εγχειρήματα, ήξερα ότι αν δεν είχα κάποιο σοβαρό πρόβλημα ή κάποια μεγάλη ατυχία, θα κατάφερνα να τερματίσω και μάλιστα σε λιγότερο από 10 ώρες.

Το κρύο αρκετό, σε κάποια σημεία είχαμε και ψιλόβροχο. Αλλά το κυριότερο πρόβλημα (για μένα) ήταν το νερό στο δρόμο. Αυτό εμπόδιζε το καλό γκρουπάρισμα (πετάει πολύ νερό προς τα πίσω η ακάλυπτη ρόδα!) και αναγκαζόμασταν να είμαστε πολύ ώρα εκτεθειμένοι... Με το κρύο δεν είχα ουσιαστικό πρόβλημα, χάρις στο καλό ντύσιμο:

  • Τρία στρώματα για τον κορμό (ισοθερμικό, τζάκετ και αδιάβροχο)
  • Δύο ζευγάρια κάλτσες και καλύμματα neopren για τα πόδια
  • Ειδικός σκούφος για το κεφάλι και μαντήλι για το λαιμό / πρόσωπο

Ανέβηκα τις ανηφόρες "με το ρυθμό μου". Αυτό σημαίνει "πιο αργά από τους φίλους μου" αφού τα 96 κιλά μου συνεχίζουν να είναι ένα βασικό μειονέκτημα στις ανηφόρες! Από την άλλη, μου είναι σαφές ότι βελτιώνομαι και σ' αυτόν τον τομέα και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Άλλωστε η περίοδος είναι τέτοια που η προπόνησή μου είναι ακόμα στη φάση του χτισίματος βασικής αεροβικής αντοχής. Η αύξηση της δύναμης θα έλθει αργότερα.

Φρόντισα με σχολαστικό τρόπο τη διατροφή μου και την ενυδάτωση μου.
 Έφαγα:

  • Δυο ενεργειακές μπάρες 
  • Δυο τζελάκια
  • Τρεις ενεργειακές καραμελίτσες 
  • Μια τυρόπιτα (ναι - σταμάτησα στο γνωστό φούρνο στο Χιλιομόδι)
  • Ένα κομμάτι κέικ σοκολάτα (3ο control)
Ήπια:

  • Κάπου 1.5 λίτρο νερό 
  • Κάπου 1.5 λίτρο ισοτονικό
  • 5 γουλιές Coca-Cola (3ο control)
Στο τελευταίο κομμάτι (περίπου 30 - 40 τελευταία χιλιόμετρα) ήταν κάπως ζόρικα λόγω ισχυρού αντίθετου ανέμου. Προσπαθώντας να βοηθήσω (όσο μπορούσα) το φίλο Πέτρο - που υπέφερε από πόνους στη μέση - έμεινα μπροστά και "έφαγα" όλον τον αέρα. Τέλος καλό - όλα καλά (και για τον Πέτρο και για μένα).

Το brevet - όπως το κατέγραψε το Garmin μου, εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...