20 Οκτ 2010

Προπονητικό πρόγραμμα

Μετά την εργομέτρηση και τις σχετικές οδηγίες από την Αγγελική, η προπόνησή μου έχει γίνει πιο συστηματική και ελπίζω να αποδειχτεί και πιο αποτελεσματική.

Περιλαμβάνει (ιδανικά) 2 ή 3 φορές τη βδομάδα στο εργόμετρο, τις 2 διαλειμματικές (4 x 10 min) και τη μια για δύναμη (60 cadence, με βαρύ πάτημα). Περιλαμβάνει επίσης μία ή δυο μεγάλες διαδρομές (π.χ. τη βραδινή της Τετάρτης - 80 km και τη μεγάλη του Σαββάτου - 100+ km). Θα έπρεπε να περιλαμβάνει και μια μέρα στο γυμναστήριο για βάρη / ενδυνάμωση, αλλά αυτό δεν έχω καταφέρει ακόμα να το "χωρέσω" στο πρόγραμμα.

Στην πράξη βέβαια δεν καταφέρνω να το κρατήσω αυτό το πρόγραμμα κάθε βδομάδα... Η κούραση της ημέρας, οι οικογενειακές και άλλες υποχρεώσεις...

Η προηγούμενη βδομάδα πήγε καλά, αλλά από την περασμένη Τετάρτη και μετά, έπεσε ... περονόσπορος. Έμεινα απροπόνητος μέχρι και σήμερα. Σήμερα, με την ενέργεια και τη διάθεση στο ναδίρ, ανέβηκα στο εργόμετρο και μέσα σε λίγα λεπτά απέδειξα στον εαυτό μου πόσο εύκολο είναι να έχεις μια "κακή" μέρα. Έλλειψη ενέργειας (δεν έφαγα και την μπαρίτσα / Amita που συνήθως τρώω στην αρχή της προπόνησης), έλλειψη διάθεσης και 6 μέρες απραξίας, έκαναν τη δουλειά τους! Ήμουν "χώμα". Έκανα μόνο ένα δεκάλεπτο στα 220 W (αντί για τα 4 που έπρεπε) και σταμάτησα! Για να μετριάσω τη "ζημιά" έκανα βάρη, κοιλιακούς και ραχιαίους. Κάτι ήταν κι αυτό!

Αύριο, αν δε βρέχει, 75 km μέχρι τη Σαρωνίδα, θα είναι ό,τι πρέπει. Αλλιώς, εργόμετρο. Οπωσδήποτε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

GBI Europe 2017 - Ξεκινάμε!

Η ελληνική ομάδα για το GBI Europe 2017 είναι έτοιμη! Περήφανος που κατάφερα να "στήσω" για μια ακόμα χρονιά, μια ομάδα 16 ατόμων ...