13 Μαρ 2010

Full service

Ξεκίνησα για τα... βασικά, αλλά τελικά εξελίχτηκε σε πλήρες service! Να' ναι καλά ο φίλος Αποστόλης (ευχαριστώ!).

  • Λύσαμε πιρούνι, καθαρίσαμε τα ρουλεμάν, γρασάραμε όπου έπρεπε και τώρα το τιμόνι είναι ... βούτυρο. Είχε στεγνώσει το γράσο του και χρειαζόταν φρεσκάρισμα!
  • Αφαιρέσαμε ένα spacer, οπότε τώρα το τιμόνι είναι ένα πόντο πιο χαμηλά. Να δούμε αν θα με βολέψει η καινούρια θέση...
  • Λαδώσαμε τους μηχανισμούς στις μανέτες και τα συρματόσχοινα. Δεν έκανε μεγάλη διαφορά, αλλά κάτι έγινε. Τα φρένα πάντως παραμένουν άμεσα και δυνατά.
  • Λύσαμε μεσαία τριβή. Δεν είχε τίποτα αλλά δέχτηκε κι αυτή τις περιποιήσεις μας (καινούριο γράσο, καθάρισμα στα δύσκολα σημεία κλπ.) Το καθάρισμα στα δύσκολα σημεία (όπου είχε μαζευτεί αρκετή λάσπη), σε συνδυασμό με την επόμενη ενέργεια, έχει αλλάξει δραστικά την αίσθηση της πεταλιέρας. Σα να είναι πιο ελαφρύ (και σίγουρα πιο αθόρυβο) τώρα το πετάλι μου.
  • Λύσαμε και καθαρίσαμε εξονυχιστικά την κασέτα (κάθε γρανάζι χώρια). Έλαμψε και (όπως ανέφερα ήδη) άλλαξε το ρολάρισμά της!
  • Καθαρίσαμε και λαδώσαμε αλυσίδα. 
Ίσως η μόνη εκκρεμότητα να είναι μια πολύ μικρή ακτινολόγηση στους τροχούς, αλλά γι' αυτό θα χρειαστεί ο ... ειδικός!

Δυστυχώς, αυτό το ΣΚ δεν θα μπορέσω να τεστάρω το ποδήλατο και να νιώσω τη διαφορά! Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα την καταλάβω (τη διαφορά) στην επόμενη προπόνηση!

1 σχόλιο:

  1. Την κατάλαβα και με το παραπάνω τη διαφορά! Σα να είχα άλλο, καινούριο ποδήλατο! Πολύ καλύτερο και πολύ πιο αθόρυβο το γύρισμα της πεταλιέρας μου!

    Έκανα 102 χλμ. με μ.ω.τ. 28 χλμ/ώρα χθες (Τετάρτη) βράδυ, με την παρέα της ΠΕΠΑ. Σούπερ προπόνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...