14 Νοε 2009

Βολτόνηση - 14/11

Σήμερα ήμουν αποφασισμένος να περάσω καλά και να απολαύσω το καινούριο μου ποδήλατο. Είχα κανονίσει λοιπόν συνάντηση στις 8:00 στον Άλιμο, με σκοπό να πάμε μέχρι το Σούνιο.

Μαζευτήκαμε μόνο τρεις, αλλά οι τρεις καλοί: Πέτρος, Περικλής κι εγώ. "Even better" όπως είπε και ο Πέτρος! Με καλό ρυθμό και αρκετές αλλαγές και αλληλοβοήθεια φτάσαμε μέχρι την Ανάβυσσο, όπου κάναμε την 1η μικρή στάση μας (μ.ω.τ. 27.5 km/h μέχρι εκείνη τη στιγμή). Συνεχίσαμε προς Σούνιο, με υπέροχο καιρό (ζέστανε αρκετά μόλις σηκώθηκε ο ήλιος, οπότε το Jacket μου αποδείχτηκε κάπως ζεστό, αλλά ευτυχώς έχει φερμουάρ μέχρι κάτω!).

Στο βράχο κάναμε σχετικά μικρή στάση, γιατί είχαμε αποφασίσει να κάνουμε στάση για καφέ στην πλατεία της Παλαιάς Φώκαιας. Είχα υποσχεθεί κέρασμα για τα αυριανά μου γενέθλια!

Η κουβεντούλα ήταν ενδιαφέρουσα και όχι μόνο ποδηλατική. Ο ήλιος μας ζέστανε στην πλατεία και ανανεωμένοι συνεχίσαμε την επιστροφή. Μοναδική παραφωνία ήταν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το κολάρο του παλουκόσελου. Φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά, αφού η σέλα κατεβαίνει από τη θέση της περίπου 1 cm ανά ώρα ποδηλασίας. Στην επιστροφή, αποφασίσαμε ο "τερματισμός" να είναι στον Κασιμάτη (στη Γλυφάδα) ώστε ο Λεωνίδας να ελέγξει το κολάρο μου και ο Πέτρος με τον Περικλή να πάρουν πληροφορίες και τιμές για τις επόμενες ποδηλατικές αγορές τους.

Ήταν μια υπέροχη βολτόνηση που την κατα-ευχαριστήθηκα.
Συνολικά 120 km με μ.ω.τ. 26.5 km/h.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...