17 Οκτ 2009

Ενημέρωση...

Με το προπονητήριο, είχα μια πολύ ευχάριστη έκπληξη... Άλλο παράγγειλα, άλλο μου ήρθε! Το καλό είναι βέβαια ότι αυτό που μου ήρθε είναι πολύ καλύτερο! Με αξία αγοράς στην Ελλάδα 330€, μου κόστισε 162€! Μιλάμε για μεγάλη τύχη!

Το έχω ήδη χρησιμοποιήσει σε 2 προπονήσεις και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Κατέβασα τα σχετικά προγράμματα προπόνησης από το site της Tacx και ... έπιασα δουλειά! Πιστεύω ότι θα με βοηθήσει πολύ! Ειδικά στους επόμενους, δύσκολους (καιρικά) μήνες.

Σε ό,τι αφορά το ποδήλατο, εκτός από την επιλογή που παρουσίασα σε προηγούμενο post (το Cube Agree GTC) έχω πλέον, άλλη μια - ακόμα καλύτερη επιλογή. Η τελική απόφαση θα ληφθεί το Νοέμβριο (οπότε και θα είναι διαθέσιμα τα ποδήλατα στην Ελλάδα). Μέχρι τότε, η αναζήτηση συνεχίζεται!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...