28 Αυγ 2009

Περισσότερη αερόβια

Από τις 20 Αυγούστου και μετά, έβαλα και λίγο τρέξιμο στο πρόγραμμά μου: 2.5 - 3.5 χιλιόμετρα για αρχή, με ρυθμό λίγο κάτω από 6 λεπτά το χιλιόμετρο. Καλή άσκηση, αλλά λίγο βαρετή! Πρέπει να πάρω MP3 μαζί μου, αν θέλω να "αντέξω" περισσότερο!

Πάντως οι μυς ξύπνησαν γρήγορα, τα πνευμόνια ακολούθησαν, και οι βολτονήσεις με το ποδήλατο (~60 km το περασμένο Σάββατο) και 70 km χθες (Τετάρτη) βγήκαν αρκετά εύκολα!

Το συμπέρασμα είναι ότι το τρέξιμο βοηθαέι πολύ στην αερόβια ικανότητα και πρέπει να το διατηρήσω στο πρόγραμμά μου. Επίσης, πρέπει να συμπεριλάβω ανηφόρες στην ποδηλατική προπόνηση (τις οποίες - ανηφόρες - έχω αμελήσει τώρα τελευταία είναι αλήθεια!).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

GBI Europe 2017 - Απολογισμός

Ένα ακόμα GBI Europe, ένα ακόμα ευρωπαϊκό, ποδηλατικό ταξίδι, ολοκληρώνεται... και ήρθε η ώρα του απολογισμού, της συγκέντρωσης και καταγρα...