8 Ιουν 2009

Τελευταία προπόνηση και πακετάρισμα!

Σήμερα το πρωί έκανα την τελευταία προπόνησή μου. Μια ανάβαση Λαγού με ό,τι είχα από δύναμη. Κατέβασα το χρόνο μου περίπου 3 λεπτά (27 λεπτά έκανα). Φυσικά σε σχέση με τα 17 - 22 λεπτά που κάνουν οι cyclist-friends... Αλλά το σημαντικό είναι ότι βελτιώνομαι (10% μείωση του χρόνου δεν είναι λίγο!) και ότι πλέον έχω μάθει να βοηθάω τα πόδια μου τραβώντας περισσότερο και να διαχειρίζομαι την αναπνοή μου!

Μετά την επιστροφή από την προπόνηση, πήγα στο ποδηλατάδικο για τα τελευταία ψώνια και το μεσημέρι άρχισα το πακετάρισμα του ποδηλάτου! Δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο αλλά για να είμαι (πιο) ήσυχος, θα το στουμπώσω με νάυλον με φουσκάλες (bubble wrap)!

Στη συνέχεια καταγράφω πλήρη πίνακα υλικών που σκοπεύω να πάρω μαζί μου!
  1. Σαμπρέλες (4)
  2. Λάστιχα (2)
  3. Λεβιεδάκια εξαγωγής ελαστικού (3)
  4. Συρματόσχοινα (2 - ένα φρένων και ένα ταχυτήτων)
  5. Clips παπουτσιών (προβλέπεται να λιώσουν τα υπάρχοντα!)
  6. Τακάκια φρένων (2 σετ)
  7. Πολυεργαλείο
  8. Ακτινολόγος
  9. Εξολκέας αλυσίδας
  10. Σετ κατσαβίδια - allen (Facom)
  11. Κλειδί no 15 (για τα πετάλια)
  12. Φώτα (2 λευκά - 3 κόκκινα)
  13. Τσαντάκια σέλας και λαιμού (2)
  14. Λάδι αλυσίδας
  15. Γάντια μιας χρήσης
  16. Κλειδαριά ποδηλάτου (καλώδιο)
  17. Ανακλαστικό γιλέκο
  18. Μπαταρίες
  19. Μονωτική ταινία
Και έπεται συνέχεια...

1 σχόλιο:

  1. Τα κάταφερες, τα μάζεψες και τα χώρεσες όλα?
    Βάλε αυτοκόλλητα Fragile και ότι άλλο μπορεί να τραβήξει την προσοχή των απανταχού κάφρων που δουλεύουν στα αεροδρόμια.
    Καλό ταξίδι και καλή διασκέδαση.
    Ακολούθα το κλασσικό ρητό των αρχαίων "when in Rome, do as the Romans".
    Βρες ποιοί είναι οι έμπειροι, σε αντίστοιχη φυσική κατάσταση με την δική σου και "ακολούθα" τους.
    Μην ξεχνάς ότι είναι κάτι που δεν έχεις ξανακάνει. Θέλει προσοχή και πάντα οικονομία δυνάμεων (δεν ξέρεις τι σε περιμένει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...