16 Απρ 2009

Ο εξοπλισμός μου στο brevet

Μια αποτίμηση της αξίας και της λειτουργικότητας του εξοπλισμού μου, όπως αυτές φάνηκαν από το test του brevet!

Ρουχισμός

Ψώνισα από το bobshop.de ένα αδιάβροχο / αντιανεμικό της Castelli. Διαφανές, πανάλαφρο, διαπνέον. Όλα τα λεφτά! Με προστάτεψε από το ψιλόβροχο, έμπαινε με ευκολία στην πίσω τσέπη μου (πακετάρεται σε πολύ μικρό μέγεθος!) και με απλό ανεβο-κατέβασμα του φερμουάρ ρύθμιζα πολύ εύκολα τη θερμοκρασία μου. Το βράδυ, το φόραγα συνέχεια, γιατί είναι τόσο φωσφορίζον που με έκανε να αισθάνομαι πολύ ασφαλής! Πρέπει να φαίνομαι από πολύ μακριά με αυτό! Αυτό, το Castelli jacket μου και η Helly Hansen φανέλα μου, με κάλυψαν πλήρως!

Το μόνο μειονέκτημα που βρήκα: Το μέγεθος είναι 3XL και είναι μάλλον το σωστό, αφού τόσο το μήκος στα μανίκια όσο και το μέγεθος στους ώμους και την πλάτη, φαίνεται να είναι ακριβώς όσο πρέπει. Παρόλα αυτά, αφήνει λίγο περιθώριο ψηλά στους ώμους (όπου δεν εφαρμόζει πλήρως). Καθώς φυσάει ο άνεμος (σε ταχύτητες πάνω από 27 - 30 km/h) "ακούγεται" καθώς φουσκώνει και ανεμίζει ελαφρά. Λεπτομέρεια, αλλά είναι το μόνο που βρήκα να πω!

Τα παπούτσια μου (Specialized) ήταν επίσης ένα καινούριο τμήμα του εξοπλισμού μου. Με εξαίρεση μια μικρή προπόνηση, ήταν η πρώτη φορά που τα χρησιμοποίησα. Κανένα πρόβλημα, δεν με χτύπησαν καθόλου (πρέπει να είναι ένα νούμερο μεγαλύτερα από το κανονικό, τα ποδηλατικά παπούτσια).

Περπάτησα όμως αρκετά σε αυτό το brevet, και δε σκέφτηκα ότι σε αντίθεση με τα mountain παπούτσια με SPD που είχα πριν, αυτά δεν είναι σχεδιασμένα για να περπατάς! Τα clips (SPD-SL) εξέχουν πολύ από τα παπούτσια. Τα πλαστικά που έχουν στα άκρα (κίτρινα στη δική μου περίπτωση, υπάρχουν και κόκκινα με λίγο διαφορετική λειτουργία), έλιωσαν κατά την επαφή τους με την άσφαλτο! Το αποτέλεσμα ήταν ότι δυκόλεψε πάρα πολύ το κούμπωμα στα πετάλια (πιθανόν και να γινόταν αδύνατο αν χειροτέρευε η κατάσταση!).

Δίδαγμα: Τα SPD-SL θέλουν προπονημένο αναβάτη, που θα βγάλει όλη τη διαδρομή πάνω στο ποδήλατο!

Ποδήλατο

Λίγο πριν το brevet, είχα αλλάξει τη σέλλα. Να 'ναι καλά ο fantasmamore από το podilates.gr που έβαλε αγγελία στην οποία χάριζε σέλλα (λόγω αγοράς άλλης), δύο μόνο μέρες αφότου είχα "μετρηθεί" στο ποδηλατάδικο και είχα διαπιστώσει / επαληθεύσει ότι η σέλλα που είχα μέχρι εκείνη τη στιγμή, ήταν λάθος (μικρότερη απ' ό,τι έπρεπε). Η σωστή διάσταση για τη λεκάνη μου είναι 143 mm και για καλή μου τύχη, η σέλλα που μου χάρισε ο φίλος από το podilates.gr ήταν ακριβώς τόσο!

Το αποτέλεσμα ήταν καταπληκτικό! Πολλά άλλα σημεία του σώματός μου πόνεσαν κατά τη διάρκεια του brevet, αλλά όχι ο π$%ός μου! Στο συγκεκριμένο θέμα, φαίνεται ότι το μέγεθος είναι το πιο σημαντικό!

1 σχόλιο:

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...