17 Ιαν 2009

Ο Στόχος

Έχοντας μόλις αρχίσει να κανει δειλά-δειλά τα πρώτα μου χιλιόμετρα με το ποδήλατο ήμουν πολύ ευχαριστημένος με τον εαυτό μου. Παράλληλα, χρησιμοποιούσα το Internet ως πηγή άντλησης πληροφοριών για να βελτιώνομαι και να μαθαίνω από τις εμπειρίες των άλλων.

Το τελευταίο σημείο όμως που θα περίμενα να βρω κάτι σχετικό με το ποδήλατο ήταν το εταιρικό intranet! Κι όμως, ψάχνοντας για κάτι άλλο - το Μάιο του 2008 - έπεσα πάνω σε ένα banner που έλεγε "Global Biking Initiative"! Ήξερα ότι όλα τα κάναμε globally σε αυτή την εταιρεία, αλλά αυτό πάλι τι ήταν;  Αποδείχτηκε ότι ήταν η οργάνωση μιας ποδηλατικής πορείας 850 περίπου χιλιομέτρων, από το Dusseldorf της Γερμανίας στο Newbury της Αγγλίας. Ο σκοπός ήταν φιλανθρωπικός και οι συμμετέχοντες μπορούσαν να είναι υπάλληλοι λη συνεργάτες της εταιρείας. Ήταν χωρισμένο σε 7 ετάπ, 7 διαδοχικές ημέρες. 

Ακουγόταν πολύ ωραία εμειρία, αλλά συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν κάτι που  είχα τη υσική κατάσταση ή τον κατάλληλο εξοπλισμό για να ακολουθήσω. Εημέρωσα όμως το φίλο και συνάδελφο που ήταν αθηλητής (αυτόν που μου έδωσε αργότερα το Klein μου) και αυτός μέσα σε ελάχιστο χρόνο κανόνισε όλα τα σχετικά και έλαβε μέρος. Τον υποστήριξα όπως μπορούσα και η σκέψη μου ήταν μαζί του και τις 7 ημέρες. 

Όταν επέτρεψε και μου διηγήθηκε την εμπειρία, μπήκε και ο πρώτος μεγάλος στόχος για μένα: του χρόνου θα  πάω οπωσδήποτε!

Να 'μαι λοιπόν τώρα, μερικούς μήνες μετά, με αρκετά χιλιόμετρα στα πόδια μου πλέον, και με μεγάλο μέρος του απαραίτητου εξοπλισμού, ώστε να μπορέσω τον Ιούνιο του 2009 να λάβω μέρος στη δεύτερη διοργάνωση της συγκεκριμένης φιλανθρωπικής ποδηλατοπορείας!  Το blog αυτό, μεταξύ άλλων, θα καταγράψει όλη τη σχετική προετοιμασία και όλη την εμπειρία, εφόσον τελικά είμαι καλά και μπορέσω να είμαι εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τραυματισμός κι ένα "χαμένο" GBI

Χωρίς να το περιμένω, είδα ξαφνικά μια ανακοίνωση για ένα GBI Lanzarote... ελκυστικό! Τέλος Ιανουαρίου, 5 μέρες, κυκλικές διαδρομές με εκκίν...